بانکه حبوبات ایکیا

بانکه حبوبات ایکیا 2 لیتری مدل KORKEN

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: شیشه
  • ابعاد: ارتفاع: 30.5 سانتی متر عمق: 11 سانتی متر
  • حجم: 2 لیتر
  • قابلیت شست وشو با ماشین ظرفشویی: دارد
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
495,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

بانکه حبوبات ایکیا 2 لیتری مدل KORKEN مناسب برای نگهداری مواد غذایی خشک ، ترشیجات و ... در داخل یخچال و یا کابینت ، مقاوم در برابر تغییرات دمایی دارای درب با واشر پلاستیکی برای محکم شدن درب است به همراه قفل کلیپسی .

محصولات مرتبط

بانکه ها یکی از مهمترین ظروف موجود در آشپزخانه ها هستند که در ابعاد و حجم و مدل های متفاوت تولید میشوند از این ظروف نگهدارنده میتوان برای ذخیره سازی حبوبات ، سبزیجات ، غلات ، خشکبار و یا ... استفاده کرد .

 بانکه حبوبات ایکیا KORKEN از جنس شیشه مقاوم در برابر تغییرات دمایی به شما این امکان را می دهد که علاوه بر نگهداری غلات و حبوبات بتوانید برای نگهداری انواع ترشیجات ، مرباجات در داخل یخچال نیز استفاده کنید و به دلیل شیشه ای بودن به شما این امکان را می دهد محتوای داخل آن را ببیند و در هنگام نیاز به وسیله غذایی بدون وقت گذاشتن و جستجو شیشه مورد نظر خودتان را پیدا کنید .

درب بانکه حبوبات ایکیا KORKEN دارای یک واشر سیلیکونی برای جلوگیری از ورود هوا به داخل شیشه می شود که این امر باعث طول عمر بیشتر و تازه ماندن مواد غذایی شده و همچنین اگر برای نگهداری ترشی در داخل یخچال از این ظرف استفاده میکنید از پخش شدن بو نیز جلوگیری میکند .

جنس
شیشه
ابعاد
ارتفاع: 30.5 سانتی متر
عمق: 11 سانتی متر
حجم
2 لیتر
قابلیت شست وشو با ماشین ظرفشویی
دارد
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...