باکس کفش ایکیا

باکس کفش ایکیا SKUBB

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: پلاستیک پلی پروپیلن
  • عرض: 16 سانتی متر
  • عمق: 34 سانتی متر
  • ارتفاع: 16 سانتی متر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
750,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

باکس کفش ایکیا SKUBB دارای درب توری برای مشاهده راحت تر درون باکس و جابجایی هوا و با قابلیت گذاشت یک جفت کفش در هر باکستعداد در هربسته بندی: 4 عدد (دارای حلقه و قلاب به منظور جابجایی راحت تر و آسان باز و بسته کردن درب باکس)

محصولات مرتبط

باکس کفش ایکیا SKUBB که یکی از طراحی های ایکیا سوئد میباشد به این منظور به بازار عرضه شد که کفش ها شاید بیشتر از لباس هایمان دارای ارزش باشند به این خاطر که ممکن است ما روزانه ساعت ها قدم بزنیم و پیاده روی کنیم و سلامتی و سالم بودن پاهایمان ارتباط مستقیمی به سالم بودن کفش هایمان دارد، زمانی که کفش ها داخل جاکفشی هستند ممکن فشار را تحمل کنند و بغل های آن دچار آسیب میشود. ولی با قرار دادن آنها در این باکس ها علاوه بر محافظت در برابر ضربه دیدن از تغییر رنگ و یا حالت کفش نیز جلوگیری می شود . 

باکس کفش ایکیا SKUBB در سه رنگبندی مختلف عرضه میشود که هر باکس یک درب توری هم رنگ خود برای دیدن داخل دارد که میتوانید به راحتی به وسیله حلقه و قلاب درب آن باز کنید و یا جابجا کنید و یا حتی زمانی که احتیاجی به باکس کفش ایکیا SKUBB ندارید میتوانید به راحتی زیپ را در پایین باز و آن را صاف کنید.

جنس بدنه
پلاستیک پلی پروپیلن
عرض
16 سانتی متر
عمق
34 سانتی متر
ارتفاع
16 سانتی متر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...