تخته سیاه کودک ایکیا

تخته سیاه کودک ایکیا MALA

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: چوب کاج ، فولاد ، رنگ اکریلیک ، فیبر و پلاستیک پلی...
  • ارتفاع: 118cm
  • عرض: 62cm
  • تخته سیاه: دارد
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
3,750,000
14%
3,240,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

تخته سیاه کودک ایکیا MALA قابل استفاده با گچ از سمت تخته سیاه و یا ماژیک های مخصوص تخته وایت برد برای استفاده از طرف دیگر ، تاشو و قابل جمع شدن در صورت عدم نیاز و کمک به کشف خلاقیت های کودکانه فرزند شما.

محصولات مرتبط

تخته سیاه و وایت برد  ایکیا MALA یکی از لوازمی است که شما میتوانید هم به عنوان یک وسیله بازی برای اوقات بیکاری و کشف خلاقیت های فرزندتان و هم به عنوان یک وسیله کاربردی برای آموزش و یادگیری آنان استفاده نمایید .و یا حتی میتوان این نکته را بیان کرد که شما میتوانید از تخته ایکیا برای استفاده در محل کارتان و یادداشت کارهای مهم و یا جلسات و قرارهای روزانه تان نیز استفاده کنید .

این تخته دارای دو طرف بوده که شما میتوانید هم با استفاده از گچ های رنگی روی قسمت تخته سیاه آن نقاشی کرده و بنویسید و یا با استفاده از ماژیک های مخصوص وایت برد برای این کار از پشت و طرف دیگر تخته استفاده نمایید و زمانی که به آن نیازی ندارید به آسانی تخته ایکیا را جمع نموده و در گوشه ای از اتاق فرزندتان ذخیره کنید .

تخته سیاه و وایت برد کودک ایکیا MALA دارای علامت استاندارد اروپا برای مصرف کودکان میباشد همچنین برای بالا بردن کیفیت و افزایش طول عمر این محصول ایکیا از چوب کاج برای بدنه اصلی و پایه ها ، فولاد و گالوانیزه برای قسمت های آهنی و رنگ اکریلیک برای تمایز و تفاوت رنگ های تخته استفاده کرده است .

برای دور کردن گرد و غبار از یک پارچه مرطوب برای این کار میتوانید استفاده نمایید .

جنس
چوب کاج ، فولاد ، رنگ اکریلیک ، فیبر و پلاستیک پلی آمید
ارتفاع
118cm
عرض
62cm
تخته سیاه
دارد
تخته وایت برد
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...