ترولی ایکیا

ترولی ایکیا RISATORP

از {{model.count}}
دسته : ترولی
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فولاد - پوشش پودری - توری - لاک اکریلیک
  • ابعاد سبدها: سبد بزرگ : 57x38x10cm سبد متوسط : 40x38x8cm سبد کوچک : 25x38x6cm حداکثر تحمل وزن : 24kg
  • ابعاد میله: طول : 57cm عرض : 39cm ارتفاع : 86m
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
4,575,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

ترولی ایکیا RISATORP مناسب برای استفاده در آشچزخانه ، اتاق خواب ، سالن و یا محیط کار ، قابل جابجایی سان به دلیل داشتن 4 چرخ و تست و آزمایش شده برای تماس با مواد غذایی .

محصولات مرتبط

اگر قصد استفاده از ترولی ایکیا RISATORP را در آشپزخانه و برای سرو و پذیرایی مواد غذایی دارید میتوانید از آن برای نگهداری آن دسته از سبزیجات و یا میوه هایی که در خارج از یخچال طراوت و زیبایی خود را حفظ میکنند استفاده نمایید اما استفاده از این محصول کاربردی تنها به این مورد محدود نشده بلکه شما میتوانید از ترولی ایکیا RISATORP برای نگهداری و یا پذیرایی ظروف مهمانی تان ، در یک گوشه اتاق و به عنوان استند گلدان ها ، در اتاق خوابتان و در کنار تخت برای نگهداری کتاب ها ، و یا در اتاق کارتان وبرای جابجایی آسان تر لوازم ، همچنین در سالن حمام و  سرویس بهداشتی برای محافظت از لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین زیباتر شدن محیط و ... استفاده نمایید  .

داشتن شبکه توری مانند برای تهویه و گردش هوا ، آزمایش و تست انجام شده برای تماس با موادغذایی نگرانی شما را کاملا دور نموده و وجود طبقات مثلثی شکل بزرگ به کوچک علاوه براینکه طراحی این ترولی را خاص و کلاسیک نموده است به شما کمک میکند که به صورت کامل به همه طبقات و وسایل قرار گرفته بر روی آن تسلط داشته باشید . 

داشتن چهار چرخ محکم و مقاوم به شما امکان جابجایی لوازم و وسایل سنگین را حتی تا وزن 24 کیلوگرم داده و بدنه فولادی آن نوید استفاده از یک وسیله کاربردی را برای یک مدت زمان طولانی به شما میدهد .

جنس
فولاد - پوشش پودری - توری - لاک اکریلیک
ابعاد سبدها
سبد بزرگ : 57x38x10cm
سبد متوسط : 40x38x8cm
سبد کوچک : 25x38x6cm
حداکثر تحمل وزن : 24kg
ابعاد میله
طول : 57cm
عرض : 39cm
ارتفاع : 86m
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...