جای تبلت کنار تختی ایکیا

جای تبلت کنار تختی ایکیا نارنجی STICKAT

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: 100% پلی استر
  • طول: 30 سانتی متر
  • عرض: 39 سانتی متر
  • قابلیت شست و شو: دستی
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
385,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

جای تبلت کنار تختی ایکیا نارنجی STICKAT جای تبلت کنار تختی ایکیا دارای 3 محفظه در ابعاد و سایز مختلف که برای قرار دادن تبلت ، گوشی و لوازم اضافه کنار تخت ( کتاب ، روزنامه ، عینک و......)  استفاده می شود.

محصولات مرتبط

لوازم ضروری که در کنار تخت خواب قرار می دهید همیشه نظم اتاق خواب را به هم میزند و باید در مکان مشخص و در دسترس قرار بگیرند.

جای تبلت کنار تختی ایکیا STICKAT بهتیرن وسیله برای نگهداری لوازم مورد نیاز شما به هنگام خواب مانند گوشی ، تبلت ، کتاب ، عینک و........... می باشد که با آویز مخصوص کنار تخت نصب می شود و محلی مناسب برای وسایل موردنیاز شما به هنگام استراحت و نظم بخشیدن به آنها می باشد.

جای تبلت کنار تختی STICKAT دارای 3 محفظه مجزا با سایز و ابعاد مختلف است که با مدیریت میتوان وسایل مورد نیاز خورد را در آن جا سازی کرد جای تبلتی آیکیا از الیاف پلی استر می باشد که چروک و جم نمی شود به راحتی میتوان شست و سریع خشک می شود.

علاوه بر جای تبلت کنار تختی ایکیا STICKAT میتوان از جاکنترل رومبلی ایکیا FLORT که دارای 4 محفظه برای قرار دادن کنترل و یک محفظه برای روزنامه و مجله می باشد استفاده کرد.

جنس
100% پلی استر
طول
30 سانتی متر
عرض
39 سانتی متر
قابلیت شست و شو
دستی
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...