جا شامپو دیواری ایکیا

جا شامپو دیواری ایکیا TISKEN

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: پلاستیک ABS
  • ارتفاع: 17cm
  • عرض: 28cm
  • عمق: 17cm
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
625,000
625,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

جا شامپو دیواری ایکیا TISKEN مناسب قرار دادن شامپو و لوازم بهداشتی در حمام و دستشویی ، قابل نصب بر روی سطوح صاف مثل کاشی و شیشه بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار دارای مکش و چسبندگی بالا . (دارای سوراخ های درکف باکس که مانع از جمع شدن آب داخل آن می شود)

محصولات مرتبط

جا شامپو دیواری ایکیا TISKEN جزء پرکاربردترین ملزومات حمام می باشد که نسبت به کارایی ، زیبایی خاصی به محیط بهداشتی منزلتان می دهد.

دقت داشته باشید که این نوع کالا باید دارای کیفیت عالی از نظر آلیاژی باشد زیرا حمام و سرویس بهداشتی ارتباط مستقیم با آب و مواد شوینده دارند،رطوبت و گرما دو عامل تسریع کننده در اکسید شدن مواد می باشند که درصورت انتخاب کالا با جنس نامناسب به سرعت تغییر رنگ و شکل داد و کارایی خود را از دست می دهد.

جا شامپو دیواری ایکیا TISKEN به شما این اطمینان را می دهد که دارای طول عمر کاربردی و طراحی زیبا و در عین حال سبک و تولید شده از جنس پلاستیک های فشرده می باشد که بر اثر آب اکسیده نمی شوند و به راحتی نیز قابلیت شستشو با پارچه ملایم و آغشته به مواد شوینده را دارد.

جا شامپو TISKEN بهترین وسلیه برای قراردادن شامپو،لیف ها،صابون و.......است این باکس ایکیا  با دارا بودن مکش گیره به راحتی به دیوار متصل می شود(توجه داشته باشید قبل از نصب مکان مورد نظر را شسته و تمیز کنید) همچنین تحمل حداکثر بار تا 3 کیلوگرم را دارد.کف جا شامپو ایکیا سوراخ های وجود دارد که مانع از جمع شدن آب در داخل ظرف می شود.

جنس
پلاستیک ABS
ارتفاع
17cm
عرض
28cm
عمق
17cm
حداکثر بار
3kg
نحوه نصب
توسط دو عدد گیره فشاری پلاستیکی
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...