ست پیمانه استیل

ست پیمانه و اندازه گیری

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: استیل ضد زنگ
  • ظرفیت: 1 کیلوگرم
  • شامل: ● 1/8 فنجان ● 1/4 فنجان ● 1/3 فنجان ● 1/2 فنجان ● 1 فنجان و 1/4 قاشق چایخوری ● 1/2 قاشق غذاخوری ● 1 قاشق غذاخوری، 1/2 قاشق غذاخوری ● 1 قاشق غذاخوری ● کاملاً 10 اندازه مناسب تمام آنچه شما نیاز دارید
  • کشور سازنده: چین
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
935,000
21%
740,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

ست پیمانه و اندازه گیری قاشق و فنجان اندازه گیری از فولاد ضد زنگ درجه مواد غذایی 18/8 ساخته شده است.  قابل استفاده برای هر غذایی، ضد زنگ، آلودگی و خوردگی نخواهند بود و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند تا آشپزی شما همیشه سالم و سالم و با طول عمر بالا باشد و همیشه خانواده خود را همراهی کنید.اندازه‌گیری حکاکی شده واضح: تمام نیازهای شما را برآورده کنید و از اندازه‌گیری دقیق در پخت و پز اطمینان حاصل کنید، اندازه به صورت خوانا در فلز حک می‌شود و نه رنگ‌آمیزی یا مهر شده روی آن تا همیشه بتوان اندازه را به راحتی خواند و محو یا ساییده نمی‌شود.

محصولات مرتبط

ذخیره و جداسازی آسان: طراحی تودرتو با حلقه منحصربفرد استیل ضد زنگ که فنجان ها و قاشق ها را در کشو کنار هم نگه می دارد یا به دیوار آویزان می شود و زمانی که می خواهید جداگانه از آنها استفاده کنید به سرعت باز می شود. ذخیره سازی و صرفه جویی در فضا آسان است.
دسته های بادوام و چند رنگ: دسته تقویت شده و جوش داده شده است تا محکم تر شود و به راحتی شکسته نشود.  دستگیره از مواد سیلیکونی درجه مواد غذایی ساخته شده است، مواد غیر لغزنده، نه تنها احساس راحتی می کند، بلکه دسته های چند رنگ نیز آشپزخانه شما را رنگارنگ و پر جنب و جوش می کند.

جنس
استیل ضد زنگ
ظرفیت
1 کیلوگرم
شامل
● 1/8 فنجان
● 1/4 فنجان
● 1/3 فنجان
● 1/2 فنجان
● 1 فنجان و 1/4 قاشق چایخوری
● 1/2 قاشق غذاخوری
● 1 قاشق غذاخوری، 1/2 قاشق غذاخوری
● 1 قاشق غذاخوری
● کاملاً 10 اندازه مناسب تمام آنچه شما نیاز دارید
کشور سازنده
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...