سشوار دایسون

ارسال سفارشی 25 تا 30 روز کاری

Dyson Supersonic™ hair dryer in Blue Blush

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • قدرت: 1600 وات
  • رنگ: آبی
  • سفارشی: ارسال 25 الی 30 روز کاری
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
37,500,000
26%
28,090,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

Dyson Supersonic™ hair dryer in Blue Blush سشوار دایسون ، رفتن به مهمانی دغدغه‌های زیادی دارد: از انتخاب رنگ و فرم لباس و کفش‌ها گرفته تا مدل و رنگ آرایش و فرم موها که همگی تاثیر بسزایی در زیبا دیده شدن‌مان در مهمانی دارند. اما از بین تمامی این کارها، آرایش مو به‌راحتی می‌تواند زیبایی چهره را دو چندان کند. اگر موهای کم‌پشت دارید با سشوار به آن‌ها حجم دهید و اگر از موهای مجعد خود خسته شده‌اید، به‌راحتی آن‌ها را صاف کنید و به مهمانی بروید و از حضور در یک محفل با موهایی زیبا لذت ببرید. سشوار دایسون مدل Supersonic با ظاهری کاملا ساده طراحی شده و طوری طراحی شده است که هنگامی که در دست قرار می گیرد وزن خاصی را احساس نمی کنید. این سشوار کمترین آسیب را به موهای سر وارد می کند پس تا کنون بهترین سشوار موجود در دنیا می باشد.

محصولات مرتبط

سشوار دایسون مدل Supersonic

قدرت فوق العاده سشوار از موتور گرفته می شود که در دسته سشوار تعبیه شده است. این موتور کوچک فشار هوای متمرکزی که برای خشک نمودن و حالت دادن به موی سر مناسب باشد را تولید می کند.سرعت خشک کردن موها با این سشوار فوق العاده بالاست. علاوه بر خشک کردن موها می توان برای حالت دهی موها نیز از این سشوار استفاده نمود. خشک کردن و حالت دهی بدون استفاده از حرارت از ویژگی هایی است که در این سشوار وجود دارد. این سشوار چهار حالت تنظیم حرارد دارد برای خشک کردن و حالت دادن سریع، خشک کردن منظم، خشک کردن ملایم و سرمای ثابت تا بسته به نیاز خود آن را تنظیم کنید

قدرت
1600 وات
رنگ
آبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...