شلف فلزی ایکیا سایز کوچک

شلف فلزی ایکیا سایز کوچک VARIERA

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فولاد - پوشش پدر رنگدانه
  • ابعاد: شما میتوانید باتوجه به نیاز و یا فضای در اختیارتان...
  • عرض: 32cm
  • عمق: 13cm
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
355,000
9%
325,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

شلف فلزی ایکیا VARIERA پایه شلف فلزی ایکیا مناسب برای نظم بخشیدن به کابینت ها و آشپزخانه برای استفاده لوازم پر مصرف ، قابل اتصال شدن چندین شلف بر روی یکدیگر - (با یک پارچه مرطوب تمیز کنید)

محصولات مرتبط

شلف فلزی ایکیا VARIERA یک انتخاب هوشمندانه برای استفاده بهینه از فضای مورد استفاده در کابینت ها برای جابجایی بشقاب ها ، کاسه ها و یا لیوان ها و یا استفاده در آشپزخانه برای استفاده لوازم پرکاربرد مثل شیشه های ادویه ، حبوبات و یا غلات پر مصرف ، ابزار پخت و پز می باشد و یا حتی به عنوان استفاده به جای یک میز دکور در اختیار شماست و در هنگام نیاز به وسیله مورد نظر با گذاشتن زمان کمتر برای جستجو می توانید شی مورد نظرتان پیدا کنید.

حتی اگر شما فضای کمی را در آشپزخانه خود در اختیار دارید میتوانید چندین شلف فلزی ایکیا VARIERA را به وسیله پیچ به یکدیگر وصل کنید و بدون نگرانی و ناراحتی از محیط کوچک آشپزخانه لوازم خود را سر و سامان دهید .و نگران جابجایی و یا میخ شدن شلف به دیوار و سپس ماندن جای آن نباشید.

تنها نکته ای را که باید در هنگام استفاده از شلف فلزی ایکیا رعایت کرد تمیز کردن با استفاده از یک پارچه مرطوب بوده ، شما میتوانید باتوجه به نیاز و یا فضای در اختیارتان یکی از عمق های 28 سانتی متری و یا 13 سانتی متری را انتخاب و تهیه کنید .

جنس
فولاد - پوشش پدر رنگدانه
ابعاد
شما میتوانید باتوجه به نیاز و یا فضای در اختیارتان یکی از عمق های 28 سانتی متری و یا 13 سانتی متری را انتخاب و تهیه کنید.
عرض
32cm
عمق
13cm
ارتفاع
16cm
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...