ظرف فر سرامیکی ایکیا

ظرف فر سرامیکی ایکیا LATTVIKTIG

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی: دارد
  • طول: 37 سانتی متر
  • عرض: 19 سانتی متر
  • ارتفاع: 7 سانتی متر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
750,000
34%
495,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

ظرف فر سرامیکی ایکیا  LATTVIKTIG  قابل استفاده به عنوان ظرف هم برای پخت و پز و هم سرو و پذیرایی ، قابل حمل و دارای وزن سبک و کم ، مقاوم در برابر حرارت

محصولات مرتبط

ظرف فر ایکیا سرامیکی LATTVIKTIG میتواند یک انتخاب عالی برای پخت و سرو غذای شما باشد چراکه استفاده از شیشه و سرامیک نشکن و مقاوم در برابر حرارت به شما این امکان را می دهد که مواد غذایی تان مثل گوشت ، سبزیجات ، مواد پاستا و لازانیا و ... را به زیبایی و با سلیقه در ظرف چیده و سپس برای پخت آن را درفر و یا مایکروویو بگذارید ، و بعد از آماده شدن آن را با استفاده از دو دسته که در دو طرف ظرف تعبیه شده است گرفته و در کنار سفره و دیگر ظروف بگذارید . 

همچنین طراحی ساده و سفید رنگ ظرف فر ایکیا به شما کمک میکند که بتوانید از این ظرف برای سرو سالاد و یا دسر نیز استفاده نمایید ؛ ابعاد مناسب نیز در استفاده همیشگی ( مواقعی که با خانواده خود همراه هستید و یا مهمان دارید ) بتوانید به عنوان یک ظرف زیبای کاربردی آن را همراه داشته و سپس بعد از سرو غذا آن با دیگر ظروف در ماشین ظرفشویی شسته و برای استفاده مجدد آماده کنید .

قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
طول
37 سانتی متر
عرض
19 سانتی متر
ارتفاع
7 سانتی متر
جنس
شیشه عقیق و سرامیک
قابلیت استفاده در فر و مایکروویو
دارد
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...