فرنچ پرس ایکیا

فرنچ پرس ایکیا UPPHETTA

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: شیشه مقاوم در برابر حرارت ، پلاستیک پلی پروپیلن ،...
  • ارتفاع: 17 سانتی متر
  • قطر: 8 سانتی متر
  • حجم: 0.4 لیتر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
975,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

فرنچ پرس ایکیا UPPHETTA مناسب برای دم کردن و نوشیدن انواع چای و قهوه و دمنوش فرنچ پرس ایکیا به شما کمک میکند که در مدت زمان خیلی کوتاه و به سبک کاملا کلاسیک و نوین بتوانید انواع چای و دمنوش و یا قهوه ها را با عطراصلی و کاملا دل انگیز دم کنید و خستگی و کسلی را از خود دور نمایید

محصولات مرتبط

فرنچ پرس ایکیا UPPHETTA به شما کمک میکند که در مدت زمان خیلی کوتاه و به سبک کاملا کلاسیک و نوین بتوانید انواع چای و دمنوش و یا قهوه ها را با عطراصلی و کاملا دل انگیز دم کنید و خستگی و کسلی را از خود دور نمایید .

کار با فرنچ پرس ایکیا UPPHETTA بسیار آسان می باشد به طوری که این محصول از دو قسمت اهرم و مخزن تشکیل شده است و شما کافی است تا ابتدا برگ ها و یا دانه های گیاهی مورد نظر خود را در قسمت شیشه ای ریخته و سپسآب جوش را اضافه و درب قهوه ساز یا همان صافی را بگذارید و چندین مرتبه اهرم را را به سمت بالا و پایین برده تا دانه های گیاهی در آبجوش غوطه ور شده و رنگ و عطر و طعم را به کل محتویات بدهند و پس از گذشت مدت زمان اندکی میتوانید آن را در فنجان و یا استکان ریخته و سرو نمایید .

در هنگام کار با قهوه ساز ایکیا به این نکته توجه کنید که اگر در پایین آمدن پیستون به مشکلی برخوردید ابتدا آن را از مخزن جدا کنید و سپس به آرامی و به صورت عمودی سعی کنید آن را فشار دهید .

جنس
شیشه مقاوم در برابر حرارت ، پلاستیک پلی پروپیلن ، فولاد ضدزنگ
ارتفاع
17 سانتی متر
قطر
8 سانتی متر
حجم
0.4 لیتر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...