قهوه ساز کپسولی دولچه گوستو مدل EDG315.R

قهوه ساز کپسولی اتوماتیک نسکافه دولچه گوستو استایل GENIO S Plus ، فشار 15 بار با اسپرسو، کاپوچینو و شکلات ساز داغ ، دما و حالت اندازه فنجان، EDG315.R

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • توان: سیستم حرارتی مناسب با برخورداری از ۱۵۰۰ وات و مدت...
  • رنگ و جنس: بدنه‌ی قرمز رنگ و پلاستیکی
  • دکمه‌های مدیریت لمسی برای آماده سازی نوشیدنی سرد و گرم: دارد
  • همراهی ۲ فناوری Play & Select و فناوری Auto Stop: دارد
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
10,720,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

با دستگاه قهوه ساز اتوماتیک و فوق فشرده NESCAFÉ Dolce Gusto Genio S Plus که کاملاً نیازهای شما را برآورده می کند، تنظیم دستور العمل ها مطابق سلیقه شما هرگز به این آسانی نبوده است. ویژگی های انحصاری تقویت کننده اسپرسو و کنترل دما.انواع قهوه با کیفیت بالا، از بیش از 19 قهوه ممتاز لذت ببرید، چه قهوه کوتاه یا بلند، چه سیاه و چه سفید. از انتخابی از اسپرسو پررنگ، اسپرسو اینتنسو، آمریکایی معطر و گرانده اینتنسو کامل، تا کاپوچینوی کف‌دار و لاته ماکیاتوی صاف یا حتی شکلات داغ و نوشیدنی‌های سرد لذت ببرید.تکنولوژی خودکار،فقط کافی است کپسول NESCAFE Dolce Gusto را که انتخاب کرده‌اید بلغزانید، نوشیدنی خود را با چرخاندن حلقه کنترل تنظیم کنید و Play را فشار دهید. قهوه‌ساز شما به‌طور خودکار در لحظه مناسب متوقف می‌شود تا نوشیدنی عالی را برای شما به ارمغان بیاورد.

محصولات مرتبط

 از دستگاه دولچه گوستو میتوان برای آماده سازی انواع قهوه با طعم های مختلف ، اسپرسو ، نسکافه ، هات چاکلت ، انواع نوشیدنی سرد بر پایه قهوه مانند آیس کافی و دیگر چیز ها استفاده کرد . استفاده از آن هم بسیار ساده است کافیست کپسول با طعم دلخواه خود را انتخاب کنید و درون دستگاه بگذارید تا یک فنجان نوشیدنی گرم یا سرد با عطر و طعم قهوه داشته باشید . دستگاه دولچه گوستو برای کسانی مناسب است که میخواهند در مدت زمان کم یک فنجان قهوه داشته باشند و یا حوصله درست کردن قهوه با اسپرسو ساز یا قهوه ساز های معمول را نداشته باشند .

توان
سیستم حرارتی مناسب با برخورداری از ۱۵۰۰ وات و مدت زمان آماده سازی ۲۰ ثانیه.
رنگ و جنس
بدنه‌ی قرمز رنگ و پلاستیکی
دکمه‌های مدیریت لمسی برای آماده سازی نوشیدنی سرد و گرم
دارد
همراهی ۲ فناوری Play & Select و فناوری Auto Stop
دارد
نوع کافه
کپسولی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...