مت خشک کن ایکیا

مت خشک کن ایکیا NYSKOLJD

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس پارچه: 100% پلی استر
  • جنس مواد پر کننده: فوم پلی اورتان
  • طول: 44 سانتی متر
  • عرض: 36 سانتی متر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
325,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

مت خشک کن ایکیا NYSKOLJD علاوه بر قدرت بالا در جذب آب دارای خاصیت ضد باکتری بوده که مانع ایجاد بوی نامطبوع در ظروف می شود.

محصولات مرتبط

یکی از دغدغه های خانم های خانه دار زمانی که مهمان به منزلشان می آید این است که بعد از پذیرایی ظروف شسته شده را کجا قرار دهند که آب و یا رطوبت ظروف گرفته شود.

مت خشک کن ایکیا NYSKOLJD یکی از بهترین محصولات برای قرار گرفتن زیر آبچکان یا روی سینک آشپزخانه است دارای یه لایه پلی استر و پر شده از مواد  فوم پلی اورتان است ابعاد این خشک کن ایکیا  44x36 سانتی متر بوده دارای جنس ضخیم و حوله ای می باشد که به هیچ عنوان پرز نمی دهد و همچنین خیالتان از بابت سر نخوردن ظروف بر روی این نمگیر NYSKOLJD راحت باشد.

مت خشک کن NYSKOLJD دارای قدرت بالا در جذب آب و رطوبت بوده و جنس نرم و لطیفی که دارد مانع آسیب رسیدن به ظروف می شود الیاف به کار رفته در این محصول ضد باکتری بود که مانع ایجاد بوی نامطبوع در ظروف می شود و بعد از هر بار استفاده و شست وشوی ان میتوان از ماشین لباسشویی با دمای 30 درجه استفاده کرد.

جنس پارچه
100% پلی استر
جنس مواد پر کننده
فوم پلی اورتان
طول
44 سانتی متر
عرض
36 سانتی متر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...