مخلوط کن پاوربلندر براون

مخلوط کن پاوربلند800 وات Braun، ، مخلوط کن 1.5 لیتری، فناوری TriAction، سرعت متغیر و عملکرد پالس، ترکیب بی صدا، خردکن و آسیاب - JB 3123

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: مخلوط کن پاوربلند براون ، 800 وات، مخلوط کن 1.5 لی...
  • برند: BRAUN
  • قابلیت: خرد کردن،آسیاب کردن و مخلوط کردن هر نوع موادغذایی...
  • قدرت: 800 وات
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
6,195,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

مخلوط کن پاوربلندر Braun باعث می شود غذا و نوشیدنی مورد علاقه شما را سریع و آسان تهیه کنید. پارچ مخلوط کن مثلثی با شکل منحصر به فرد خود با تکنولوژی سه گانه که فرآیند اختلاط عالی را به شما می دهد. لبه‌های منحصربه‌فرد آن به جلوگیری از پاشش برای گردش کارآمد مخلوط کمک می‌کند تا نتایج عالی را برای همه دستورات خود دریافت کنید.

محصولات مرتبط

موتور 800 وات: با موتور 800 واتی خود، مخلوط کن براون می تواند به راحتی حتی سخت ترین مواد را کنترل کند و برای تهیه اسموتی، سوپ و سس ایده آل است.
مخلوط کن 1.5 لیتری: پارچ 1.5 لیتری برای مخلوط کردن دسته های بزرگ مواد عالی است، بنابراین می توانید به راحتی برای کل خانواده غذا درست کنید.
تکنولوژی TriAction: در Powerblen 3 TriAction همه نوع غذا را مخلوط کنید. به لطف کوزه مثلثی شکل که به طور خاص طراحی شده است، از نقاط کور جلوگیری می شود و مواد سریعتر به منطقه مخلوط هدایت می شوند.
فناوری اختلاط بی صدا: فناوری اختلاط بی صدا تضمین می کند که آشپزخانه شما حتی در شلوغ ترین جلسات آشپزی آرام می ماند.
سرعت متغیر و عملکرد پالس: سرعت متغیر و عملکرد پالس به شما این امکان را می دهد که مواد را به قوام دلخواه خود ترکیب کنید و دستیابی به بافت عالی برای دستورهای خود را آسان می کند.
اتصالات خردکن و آسیاب: اتصال خردکن و آسیاب به شما امکان می دهد مواد را به سرعت و به راحتی خرد کرده و آسیاب کنید و آن را به ابزاری همه کاره برای هر آشپزخانه ای تبدیل می کند.

نام محصول
مخلوط کن پاوربلند براون ، 800 وات، مخلوط کن 1.5 لیتری، فناوری TriAction، سرعت متغیر و عملکرد پالس، ترکیب بی صدا، خردکن و آسیاب - JB 3123
قابلیت
خرد کردن،آسیاب کردن و مخلوط کردن هر نوع موادغذایی نظیر گردو ، فندق ، گوشت ، سبزیجات ، یخ و …
قدرت
800 وات
حجم مخزن
1.5 لیتر
جنس تیغه ها
فولاد ضد زنگ
ابعاد
‎36 x 20 x 31 سانتی متر
وزن
2800 کیلو گرم
رنگ
سفید
کشور سازنده
آلمان
پایه غیر لغزنده
دارد
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...