کوسن قلب ایکیا

کوسن قلب ایکیا مدل FAMNIG HJÄRTA

از {{model.count}}
دسته : مبلمان
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: 100% پلی استر
  • طول: 40 سانتی متر
  • عرض: 101 سانتی متر
  • قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی: دارد ( دمای حداکثر 40 درجه سانتیگراد )
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
410,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

کوسن قلب ایکیا مدل FAMNIG HJÄRTA مناسب برای استفاده در کنار مبلمان به عنوان تزیین و دکور و یا کنار روتختی ،دارای لطافت و نرمی بالا و قابل استفاده به عنوان متکا برای گذاشتن سر ویا گرفتن در بغل ، همچنین به دلیل پلی استر استفاده شده در ساخت همیشه ظاهر خود را حفظ می کند

محصولات مرتبط

کوسن و بالشتک ها عمدتا بر اساس جنس ( پنبه ای ، چرم ، بافتنی ، نمدی ، گلیمی و ... ) ، طرح ( ساده ، طرح دار درشت ، طرح دار ریز و ... ) ، و ابعاد ( مربعی ، گرد و .... ) دسته بندی میشوند و در گروه لوازم دکوری با ابعاد کوچک ولی تاثیرگذار در چپدمان منزل محسوب می شوند . 

انتخاب کوسن کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما اگر قصد انتخاب کوسن قلب ایکیا مدل FAMNIG HJÄRTA را دارید ما معیارهایی را که میتواند انتخاب را برای شما ساده تر کند ، بیان میکنیم ، اساسا هنگام خرید کوسن باید به رنگ مبلمان ، پرده ها و حتی فرش نیز دقت کنید ، اگر از سرویس مبلمان ساده استفاده میکنید بهتر است کوسن با طرح ریز یا درشت را مدنظر داشته باشید و بالعکس اگر سرویس مبلمان طرحدار دارید بهتر است از کوسن های ساده و یا ترکیبی از چند کوسن با رنگ های تیز و پررنگ استفاده نمایید .

اما به صورت کلی میتوان بگوییم که در انتخاب کوسن بهتر است درهنگام خرید از رنگ های مکمل استفاده کنید تا پس ازمدتی شما را دلزده نکند .

کوسن قلب ایکیا مدل FAMNIG HJÄRTA با طراحی گل های زیبا بر روی زمینه صورتی و اصلی کوسن به شما کمک میکند که برای هرنوع مبلمان ساده و یا طرحدار همراه چند کاور ساده ، زیبایی و راحتی را با بغل کردن کوسن در کنار یک تکیه گاه نرم و آرام به خانواده و خودتان هدیه دهید و یا اینکه از کوسن طرح قلب ایکیا در اتاق خواب و درکنار روتختی تان به عنوان یک متکا نرم استفاده کنید و اطمینان داشته باشید به دلیل کیفیت بالای جنس و پلی استر استفاده شده در ساخت کوسن ، ظاهر و زیبایی این وسیله هیچگاه از بین نمی رود .

جنس
100% پلی استر
طول
40 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
دارد ( دمای حداکثر 40 درجه سانتیگراد )
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...