کوله پشتی ایکیا

کوله پشتی ایکیا STARTTID

از {{model.count}}
دسته : کیف
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: 100% پلی استر
  • حجم: 12 لیتر
  • شستشو با دست: بله ( دمای حداکثر 40 درجه سانتیگراد )
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
530,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

کوله پشتی ایکیا STARTTID دارای یک جیب بیرونی برای نگه داشتن کلید ، تلفن همراه و یا هر وسیه ای که میخواهید دسترسی آسان داشته باشید ، دارای دو جیب جانبی برای نگهداری بطری و چتر و دارای بندک های قابل تنظیم ارتفاع .

محصولات مرتبط

کوله پشتی ایکیا STARTTID امروزه استفاده ازاین وسیله مفید را محدود به هیچ گروه سنی خاص و یا جنسیت خاصی نکرده است و شما جز هر کدام از دسته آقایان و یا خانم ها که باشید و در هر گروه سنی نوجوان ، جوان و یا میانسال میتوانید از آن برای رفتن به کلاس ها ، محیط کار و یا حتی یک پیک نیک و یک سفر کوتاه استفاده نمایید .

طراحی ساده ، رنگ فیروزه ای و خردلی همراه با داشتن جیب های کاملا کاربردی ( یک جیب نسبتا با اندازه متوسط در قسمت جلو کوله پشتی برای نگهداری دسته کلید ، تلفن همراه ، خودکار و یا هر وسیله دیگری که میخواهید به راحتی و در یک زمان کوتاه به آن دسترسی داشته باشید ، دو جیب کوچک در طرفین کیف برای نگهداری بطری نوشیدنی و یا چتر و سپس بدنه و جیب اصلی برای حفاظت از لپ تاپ و یا کتاب ها ، و لوازم اصلی شما ) کوله پشتی ایکیا STARTTID را کاملا اسپرت نشان داده و همچنین دو بندک پهن و قابل تنظیم ارتفاع با توجه به سنگین و یا سبک بودن وزن و حجم کیف و اندازه ی شانه های شما استاندارد بودن این محصول را تنظیم نموده و جنس پارچه ای آن در صورت کثیف شدن به شما امکان شستشو با ماشین لباسشویی را تا دمای 40 درجه سانتیگراد میدهد . 

جنس
100% پلی استر
حجم
12 لیتر
شستشو با دست
بله ( دمای حداکثر 40 درجه سانتیگراد )
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...