گجت تمیز کننده چندکاره شین

گجت تمیز کننده چندکاره شین Shein

از {{model.count}}
دسته : SHEIN
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: اکریلونیتریل بوتادین استایرن ABS
  • طول: 12.2CM
  • عرض: 2.7CM
  • ویژگی: - مجهز به انبر برای جدا کردن دکمه‌های کیبورد - دارای فرچه برای تمیز کردن کیبورد - برخوداری از نوک فلزی گرد جهت تراشیدن کثیفی‌ها - فرچه برای تمیز کردن توری‌ها ایرپاد - دارای سری مخملی برای تمیز کردن
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
570,000
35%
375,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

گجت تمیز کننده چندکاره شین Shein کیت تمیزکننده 7 کاره شین جهت تمیز کردن انواع ایرپاد ، کیبورد ، دوربین و ... سایر هندزفری‌های بی‌سیم دیگر و همچنین کیبوردطراحی یکپارچه و مجهز به دو سر که هر سر داری یک ابزاری مجزا و کارآمد جهت تمیزکردن کامل.

محصولات مرتبط

دارای قلم تمیز کننده ایر پاد: این قلم شامل یک سری مخملی برای تمیز کردن گرد و غبار و کثیفی‌های داخل کیس شارژ ایرپاد است و در سمت دیگر آن یک سری نوک تیز و یک فرچه‌ی کوچک قرار داده شده که می‌توانید به کمک آن گوشی‌های ایرپاد را بخوبی تمیز کنید.

دارای یک فرچه و یک ابزار مخصوص برای تمیز کردن کیبورد: با استفاده از ابزار مخصوصی که در این کیت وجود دارد می‌توانید کلید‌های کیبورد را خارج و به کمک فرچه، زیر کلیدهای کیبورد خود را بخوبی تمیز کنید. این فرچه از جنس نایلونی است و هیچ آسیبی به کیبورد نمی رساند.

مجهز به برس بسیار نرم و لطیف جهت تمیزکردن هرگونه جرم و آلودگی از روی کیس شارژ ایرپاد بدون هیچ‌گونه وارد کردن آسیب و یا خط و خش

خیالتان از لحاظ تمیز کنندگی، کاملا راحت باشد زیرا توسط این ابزار ذره‌ای از جرم و آلودگی بر روی ایرپاد شما باقی نخواهد ماند.

تمیزکنندگی فوق العاده عالی، امکان استفاده برای وسیله‌های دیگر مانند دوربین،ساعت، لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل و غیره

جنس
اکریلونیتریل بوتادین استایرن ABS
طول
12.2CM
عرض
2.7CM
ویژگی
- مجهز به انبر برای جدا کردن دکمه‌های کیبورد
- دارای فرچه برای تمیز کردن کیبورد
- برخوداری از نوک فلزی گرد جهت تراشیدن کثیفی‌ها
- فرچه برای تمیز کردن توری‌ها ایرپاد
- دارای سری مخملی برای تمیز کردن
رنگ
صورتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...