رگال ایکیا

رگال ایکیا MULIG

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فولاد ، پوشش پودری پلی استر ، پلاستیک پلی پروپیلن
  • ارتفاع: 151 سانتی متر
  • عمق: 46 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
3,500,000
62%
1,350,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

رگال ایکیا MULIG مناسب برای استفاده در هرنقطه از فضای خانه حتی محیط های مرطوب مثل حمام و بالکن ، دارای پایه های پلاستیکی برای جلوگیری از آسیب و خط و خش انداختن .

محصولات مرتبط

رگال ایکیا MULIG یکی از لوازم پرکاربرد برای هر خانه ای محسوب می شود چرا که ممکن است فضای نگهداری و یا کمد شما برای لباس های تان کوچک باشد ؛ همچنین محیط اتاق تان محدود و یا هزینه خرید یک کمد دیگر برایتان مقدور نباشد اما داشتن یک رگال به شما کمک می کند که علاوه بر اینکه نیاز به فضای کمتر برای نگهداری دارد بتوانید خیلی راحت به لباس ها ، شال و روسری و کراوات هایتان ، چتر و کیف و ... نظم و سامان دهید . همچنین داشتن وزن کمتر نسبت به یک کمد لباس ، دسترسی آسان و سریع تر برای انتخاب لباس ، قابل حمل بودن و دوام و عمر طولانی مدت نسبت به کمدهای چوبی و ... همگی از مزایای استفاده از رگال باشد .

در طراحی و ساخت رگال ایکیا برای آشسیب نرسیدن به فرش و یا ایجاد خط و خش بر روی کفپوش خانه بر روی هر پایه یک زیرپایه پلاستیکی قرار داده شده است .

از رگال ایکیا MULIG می توانید داخل سالن حمام ، بالکن و به طور کلی در محیط های مرطوب برای آویزان کردن حداکثر پنج کیلوگرم لباس و جامه نیز استفاده نمایید . 

جنس
فولاد ، پوشش پودری پلی استر ، پلاستیک پلی پروپیلن
ارتفاع
151 سانتی متر
عمق
46 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
حداکثر بار
5 کیلوگرم
رنگ
سفید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...