ست 3 عددی بانکه طرح قارچ ایکیا

ست 3 عددی بانکه مربا طرح قارچ ایکیا مدل VINTER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: شیشه
  • ارتفاع: 7 سانتی متر
  • قطر: 7 سانتی متر
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی: دارد ( به جز واشر پلاستیکی )
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
435,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

ست 3 عددی بانکه قارچ طرح ایکیا مدل VINTER مناسب برای نگهداری مواد غذایی خشک ، ترشیجات و … در داخل یخچال و یا کابینت ، مقاوم در برابر تغییرات دمایی دارای درب با واشر سیلیکونی برای طول عمر بیشتر موادغذایی ساخته شده است.

محصولات مرتبط

بانکه مربا طرحدار ایکیا VINTER دارای درب با واشر سیلیکونی است که به صورت کامل بسته و مهر و موم می شود و از ورود هوا و گرد و غبار به درون شیشه جلوگیری کند ، همچنین این درب های محکم باعث می شود تا بدون هیچ نگرانی مواد غذایی مثل انواع مرباجات ، ژله ، ترشی جات و یا مواد غذایی خشک را برای مدت طولانی تری به صورت تازه تر درون آن نگهداری و از افتادن ناگهانی بانکه ها و ریخته شدن محتوی شاآن ها خیال تان راحت باشد .

طراحی قلب های کوچک قرمز دور تا دور قسمت بالای بانکه ها آن ها را از سادگی خارج نموده و به شیشه های فانتزی و زیبا تبدیل نموده است . 

هر پک بانکه مربا طرحدار ایکیا VINTER شامل سه شیشه مشابه با حجم 13CL می باشد که شما می توانید از آن ها در یخچال ، داخل کابینت ها ، و یا به عنوان پاسماوری در کنار سماور و کتری تان نگهداری نمایید . 

برای تمیز کردن بانکه های مربا می توانید تمام قسمت های آن به جز واشر پلاستیکی را درون ماشین ظرفشویی بشوئید و سپس با یک دستمال آن ها را خشک نمایید .

جنس
شیشه
ارتفاع
7 سانتی متر
قطر
7 سانتی متر
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد ( به جز واشر پلاستیکی )
تعداد در هر پک
3 عدد
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...