سشوار مسافرتی بابلیس BaByliss

سشوار BaByliss، عملکرد خشک کردن قدرتمند 2000 واتی با ولتاژ دوگانه برای راحتی سفر، 2 تنظیم حرارت و سرعت با زمان خشک شدن سریع، طراحی سبک و قابل حمل، 5344SDE (مشکی)

از {{model.count}}
دسته : سشوار
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • برند: BaByliss
  • رنگ: مشکی
  • تنظیم سرعت: 2 حالت
  • توان: 2000 وات
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
2,285,000
53%
1,075,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

سشوار مسافرتی بابلیس، با طراحی استثنایی برای عملکرد برجسته و سهولت در سفر طراحی شده است. با موتور قدرتمند 2000 وات، این سشوار به سرعت خشکی موها را فراهم می‌کند و به راحتی نتایج حرفه‌ای از آن به دست می‌آید. با پشتیبانی از دو ولتاژ، افراد مسافر به راحتی می‌توانند در هر نقطه از جهان مدل مو خود را ایجاد کنند. تنوع در تجربه خود را با دو گزینه تنظیم حرارت/سرعت برای انواع مختلف موها به دست آورید. فناوری پیشرفته‌ای که در این سشوار به‌کار رفته است، تضمین می‌کند که خشک کردن موها به سرعت انجام شود، در حالی‌که طراحی سبک و قابل حمل آن، آن را به همراهی ایده‌آل برای استایلینگ بی‌نقص در حین سفر تبدیل کرده است. این ست شامل سشوار Babyliss Dc Dryer با قابلیت دو ولتاژ، خشک کننده سریع، 2 گزینه تنظیم حرارت/سرعت، نازل جهت هدایت هوا، دسته‌ی قابل‌تاشو، و وزن سبک می‌باشد.

محصولات مرتبط

رنگ
مشکی
تنظیم سرعت
2 حالت
توان
2000 وات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...