میز تحریر ایکیا

میز تحریر ایکیا مدل MICKE

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: چوب - رنگ اکریلیک - پلاستیک ABS - پودر اپوکسی - پل...
  • طول: 73 سانتی متر
  • عرض: 50 سانتی متر
  • ارتفاع: 75 سانتی متر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
6,140,000
15%
5,270,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

میز تحریر ایکیا مدل MICKE میز تحریر ایکیا مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان در اتاق خواب ویا محیط کار ، دارای کشو و کمد برای ذخیره سازی و نگهداری لوازم ، کتاب و جزوات مورد نیاز و خروجی مخصوص عبور کابل ، دارای قابلیت تنظیم به در سمت راست یا چپ با توجه به فضای شما.

محصولات مرتبط

میز تحریر ایکیا MICKE دارای ظاهری ساده و مرتب و مناسب برای استفاده در هر محیط مثل اتاق خواب ، محل کار ، اتاق مطالعه و ... و برای استفاده همه سنین کودک و نوجوان و بزرگسال هاست .

این مدل میز برای فضای بهینه ی بیشتر و کاربردی تر دارای یک کشو برای نگهداری لوازم کوچک مثل خودکار و قلم ها ، سیم های شارژر ، دفترچه و ... و یک کمد برای نظم دادن به کتاب ها ، جزوات و لوازمی که میخواهیم سریع و آسان دردسترس مان باشند؛ می باشد ، همچنین داشتن فضای خروجی کابل ها و سیم ها بر روی میز برای نظم و دور بودن از شلوغی یک مزیت دیگر میز ایکیاست .

میز تحریر ایکیا MICKE دارای یک صفحه پشت باز برای عبور هوا و گردش و تهویه آن بوده تا آسیب و صدمه ای به سیستم رایانه و لپ تاپ شما نیز وارد نشود همچنین به دلیل دارا بودن یک دیواره به شما امکان نصب و استفاده از میز را در سمت راست و یا چپ اتاق با توجه به فضای موجود نیز می دهد . برای تمیز کردن میتوانید از یک دستمال آغشته به مواد شوینده ملایم استفاده کنید .

جنس
چوب - رنگ اکریلیک - پلاستیک ABS - پودر اپوکسی - پلی استر
طول
73 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...