کتری برقی فیلیپس

Philips Electric Kettle 1.7 Litre - Plastic - Frequency 50/60 Hz - HD9318/01

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • نام کامل: Philips Electric Kettle 1.7 Litre - Plastic - Freq...
  • مدل: ‎HD9318/01
  • حجم: 1.7 لیتر
  • رنگ: سفید
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
1,900,000
20%
1,520,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

 کتری برقی فیلیپس با طراحی عنصر گرمای صاف سریع و انرژی‌ قابل صرفه‌جویی، نشانگر سطح آب قابل خواندن و فیلتر میکرومش برای آب تمیز، درب دسته‌بازشو با باز شدن بزرگ برای نگهداری آسان، سیستم ایمنی در برابر خشک جوشی، پر کردن آسان از طریق لیوان، نشانگر فنجان برای افزایش کارایی انرژی، لامپ نشانگر برای نمایش وضعیت روشن بودن کتری، و طراحی بی‌سیم با پایه ۳۶۰ درجه برای حرکت آسان، این کتری را به یک گزینه عالی برای استفاده در تهیه نوشیدنی‌های داغ تبدیل می‌کند.

محصولات مرتبط

1. **عنصر گرمای صاف برای جوشاندن سریع:** طراحی عنصر گرمای صاف این کتری به شما امکان جوشاندن سریع آب را فراهم می‌کند که زمان و انرژی شما را صرفه‌جویی می‌کند.

2. **نشانگر سطح آب قابل خواندن:** نشانگر واضح سطح آب به شما اجازه می‌دهد تا ببینید چقدر آب در کتری است، این امر کمک می‌کند تا کتری را با مقدار مورد نظر پر کنید.

3. **فیلتر میکرومش:** این فیلتر میکرومش ذرات رسوبات ریز را از آب جدا می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که آب شما بدون آلودگی است.

4. **دسته بازشو با باز شدن بزرگ:** کتری دارای درب دسته‌بازشو با باز شدن بزرگ است که تمیز کردن و نگهداری آسانی را فراهم می‌کند.

5. **سیستم ایمنی چندگانه در برابر خشک جوشی:** این ویژگی ایمنی کتری را با خاموش کردن خودکار آن در صورت کمبود آب محافظت می‌کند و خرابی را جلوگیری می‌کند.

6. **پر کردن آسان:** شما می‌توانید کتری را راحتا از طریق درپوش یا نازل آب پر کنید، این امکان را به شما می‌دهد که چگونگی افزودن آب را انتخاب کنید.

7. **نشانگر فنجان:** این نشانگر به شما امکان می‌دهد تا فقط مقدار آبی که نیاز دارید را جوشانده و انرژی را صرفه‌جویی کنید و پسماند را کاهش دهید.

8. **لامپ نشانگر:** لامپ نشانگر نشان می‌دهد که کتری روشن است، این نشانه بصری به شما اطلاع می‌دهد که کتری در حال کار است.

9. **کتری بی‌سیم با پایه ۳۶۰ درجه:** طراحی بی‌سیم به همراه پایه ۳۶۰ درجه، استفاده و حرکت آسان را فراهم می‌کند. شما می‌توانید کتری را بردارید و آب را بدون محدودیت کابل ریخته یا ریخته کنید.

این ویژگی‌ها که به طور کلی کتری را کارآمد، کاربرپسند و ایمن می‌کنند، مناسب برای استفاده در تهیه چای، قهوه یا هر نوشیدنی داغ دیگری به نظر می‌رسند.

نام کامل
Philips Electric Kettle 1.7 Litre - Plastic - Frequency 50/60 Hz - HD9318/01
مدل
‎HD9318/01
حجم
1.7 لیتر
رنگ
سفید
ابعاد
29.5x 28x18 سانتی متر
وزن
1.59 کیلوگرم
بدنه
پلاستیک
قدرت
2200 وات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...