کفگیر چوبی ایکیا

کفگیر چوبی ایکیا مدل RORT

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: چوب طبیعی درخت راش
  • طول: 31.5 سانتی متر
  • قابلیت شست وشو: با دست
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
275,000
30%
195,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

کفگیر چوبی ایکیا RORT وسلیه ای مناسب برای آشپزی و مواد گرم بروی حرارت است زیرا مانع انتقال حرارت و داغ شدن دست می شود در تولید و ساخت آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده .

محصولات مرتبط

کفگیر چوبی ایکیا RORT

داشتن ظروف و لوازم  چوبی در خانه همیشه حس خوبی دارد و بسیار کار آمد و مفید است. لوازم چوبی در کار با اکثر سطوح ظریف پخت و پز استفاده می شود.

یکی از مزایایی مفید کفگیرچوبی ایکیا RORT این است که به ظرف های غیر چوبی مثل دیگ های استیل ضدزنگ یا چدن خراش وارد نمی کند و برعکس قاشق های فلزی هنگام استفاده سر و صدا ایجاد نمی کند و پس از هر بار استفاده به راحتی به روش دستی قابل شست وشو می باشد.

کفگیر چوبی ایکیا RORT مانع انتقال گرما می شود اگر شما یک کفگیر چوبی را به مدت طولانی در یک ظرف داغ قرار دهید دسته آن همچنان سرد می ماند اما درمورد قاشق فلزی باعث سوختن دست می شود ویا قاشق پلاستیکی باعث ذوب شدن خود محصول می شود. مزیت دیگر قاشق RORT این است که در تولید و ساخت آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده و با برخورد مواد گرم واکنش مضر و سمی ایجاد نمی کند و مانع تغییر بو و مزه غذا می شود.طراحی خلاقانه و هنرمندانه قاشق چوبی ایکیا ظاهری زیبا و شگفت انگیزی به آشپزخانه شما می دهد دست ساز و طبیعی بودن آن هنری واقعا کاربردی و منحصر به فرد است که هدایای بی نظیر و فوق العاده نیز محصوب می شود.

برای تزئین آشپزخانه ومیز غذای خود علاوه بر قاشق چوبی ایکیا RORT میتوانید از بشقاب چوبی ایکیا HULTET استفاده کنید.

جنس
چوب طبیعی درخت راش
طول
31.5 سانتی متر
قابلیت شست وشو
با دست
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...