ست آشپزی ایکیا

ست آشپزی ایکیا DIREKT

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فولاد استیل ضد زنگ و پلاستیک تقویت شده پلی آمید
  • ابعاد: کفگیر : 33cm انبر : 36cm چنگال : 33cm
  • تحمل دما: 220C
  • تعداد در هر پک: ۳ عدد
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
690,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

ست آشپزی ایکیا DIREKT شامل یک عدد کفگیر ، چنگال ماکارانی و انبر آشپزی مناسب برای سرخ کردن ، آشپزی ، و مخلوط کردن انواع غذاها در قابلمه ها و تابه های نچسب.(مناسب جهیزیه و ست آشپزخانه - قابلیت آویزان کردن به میله آشپزخانه )

محصولات مرتبط

ست ابزار سه تایی آشپزی ایکیا DIREKT یکی از ابزارهای کاربردی آشپزخانه برای هر خانم خانه داری است که در زمان آشپزی و پخت و پز می تواند از یکی از ابزارهای کفگیر یا انبر و یا چنگال برای انواع غذاهای پلویی ، کبابی ، سرخ کردنی و ... استفاده کنند .

جنس دسته های ست آشپزی ایکیا DIREKT برای مقاومت و طول عمر بیشتر از استیل ضد زنگ و جنس بدنه آن برای جلوگیری از خط و خش افتادن ، و آسیب رسیدن به قابلمه ها و ماهیتابه ها از پلاستیک تقویت شده پلی آمید است تا با خیالی راحت و آسوده آشپزی کنید چراکه این سرویس آشپزی تا دمای 220 درجه سانتیگراد تحمل دما داشته و می توانید بعد از اتمام کار آن ها را همراه با دیگر ظروف کثیف در ماشین ظرفشویی چیده و بشوئید .

شما میتوانید در زمانیکه به ابزارهای آشپزخانه ایکیا نیاز ندارید و برای زیباتر شدن آشپزخانه آن ها را از قسمت حلقه های روی دسته آویزان نمایید .

جنس
فولاد استیل ضد زنگ و پلاستیک تقویت شده پلی آمید
ابعاد
کفگیر : 33cm
انبر : 36cm
چنگال : 33cm
تحمل دما
220C
تعداد در هر پک
۳ عدد
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...