انبر دوتایی ایکیا

انبر دوتایی ایکیا TILLAMPAD

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: استیل ضدزنگ ، پلاستیک پلی آمید
  • طول: 18 سانتی متر
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی: دارد
  • تعداد در هر پک: ۲ عدد
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
355,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

انبر دوتایی ایکیا TILLAMPAD مناسب برای سرو انواع سالاد و سبزیجات ، ماکارانی و اسباگتی ، و یا برداشتن کیک و شیرینی از قالب و ظرف ، دارای مکانیزم بسته شدن برای نگهداری آسان تر ، دارای لبه های پلاستیکی برای محافظت از سطوح و نیافتادن خط و خش - دارای دو انبر در هر بسته بندی

محصولات مرتبط

انبر دوتایی ایکیا TILLAMPAD یک ابزار کاربردی در هنگام آشپزی و یا پذیرایی از دوستان و خانواده تان می باشد که شما میتوانید از آن برای سرو انواع سالاد و سبزیجات ، اسپاگتی و ماکارانی و یا برداشتن پنیر ، یخ ، شیرینی و کیک از قالب و یا ظرف پذیرایی استفاده کنید تا بدین ترتیب هم بهداشت مواد غذایی حفظ شود و از برخورد دست با آن ها جلوگیری شود و از طرف دیگر نظم و چیدمان شما نیز بهم نخورد . لبه های انتهایی انبر دوتایی ایکیا TILLAMPAD برای محافظت از سطوح و خط و خش نیافتادن ظرف سرو ساخته شده از پلاستیک پلی آمید بوده و برای برداشتن راحت تر مواد غذایی حالت قاشقی نیز دارد ، شما میتوانید پس از استفاده از انبر آن را با ماشین ظرفشویی و همراه با دیگر ظروف شسته و سپس فنر آن را به پایین دسته ها آورده و انبر را ببندید تا در کشو و کابینت آشپزخانه فضای بهینه بیشتری داشته باشید .

جنس
استیل ضدزنگ ، پلاستیک پلی آمید
طول
18 سانتی متر
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
تعداد در هر پک
۲ عدد
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...