جا آبلیمو ایکیا

جا آبلیمو ایکیا ORTFYLLD

از {{model.count}}
دسته : جاادویه
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فولاد ضد زنگ - شیشه
  • ارتفاع: 24 سانتی متر
  • عرض: 12 سانتی متر
  • عمق: 6 سانتی متر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
815,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

جا آبلیمو ایکیا ORTFYLLD ست 3 تایی جاآبلیمو ایکیا که شامل یک استند نگهداری و دو عدد بطری ( قطر 5 سانت ، ارتفاع 20 سانت و حجم 220 میلی ) بوده مناسب برای نگهداری آبلیمو ، سرکه ، آبغوره ، روغن و ... می باشد. (مناسب برای استفاده در یخچال ، روی میز و یا کابینت ها)

محصولات مرتبط

امروزه همه ی ما برای آشپزی و یا هنگام سرو غذا و سالاد از انواع طعم دهنده های افزودنی مثل آبلیمو ، روغن کنجد یا زیتون ، سرکه ، آبغوره و یا انواع سس ها استفاده می کنیم پک سه تایی جا آبلیمو ایکیا ORTFYLLD که شامل یک عدد استند از جنس استیل ضد زنگ و دو عدد بطری شیشه ای به حجم 220 میلی لیتر بوده این امکان را به ما می دهد که روی میز غذاخوری و یا روی کابینت و ... بتوانیم این ست را گذاشته و هنگام نیاز از آن استفاده کنیم و در صورتی که بخواهیم مایع درون آن را عوض و یا شیشه ها را تمیز کنیم جا آبلیمو ایکیا ORTFYLLD را در ماشین ظرفشویی بشوئیم .

همچنین قابل ذکر است که لبه ها و یادرب جا آبلیمو ایکیا ORTFYLLD نیز برای زیبایی از جنس استیل بوده و حالت نی مانند داشته تا از خروج یک دفعه و حجم زیاد آبلیمو ، روغن و ... جلوگیری نماید .

جنس
فولاد ضد زنگ - شیشه
ارتفاع
24 سانتی متر
عرض
12 سانتی متر
عمق
6 سانتی متر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...