فلفل ساب ایکیا

فلفل ساب ایکیا مدل IHARDIG

از {{model.count}}
دسته : جاادویه
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: شیشه و پلاستیک پلی پروپیلن
  • ابعاد: ارتفاع : 12.5 سانتی متر قطر : 6 سانتی متر
  • قابلیت شست وشو با ماشین ظرفشویی: دارد
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
645,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

فلفل ساب ایکیا مدل IHARDIG مناسب ساییدن انواع ادویه ها مانند : نمک ؛ فلفل و گیاهان خشک ( نعنا ؛ آویشن ؛ شوید .....) بدون تماس دست.

محصولات مرتبط

دیگر برای آسیاب کردن ادویه هایی مانند آویشن ، فلفل ، نمک و.... نیاز به دستگاه آسیاب برقی ندارید . با خرید یک آسیاب دستی با کیفیت و حرفه ای می توانید نیاز خود را رفع کنید که آسیاب فلفل ایکیا IHARDIG بهترین انتخاب است.

 آسیاب فلفل ایکیا  IHARDIG  با بدنه ای دو تیکه طراحی و ساخته شده است که قسمت آسیاب آن از پلاستیک فشرده که در بالا قرار دارد و با چرخاندن سری آن از قسمت انتهایی اش مقدار مورد نیاز ادویه خارج می شود.این محصول با ارتفاع 12.5سانتی متر مقدار زیادی ادویه را درخود جای می دهد.

تیغه های فلفل ساب ایکیا IHARDIG  از جنس فولاد است که بهتیرن وسیله برای آسیاب فلفل و نمک محسوب می شود زیرا تا آخرین دانه های داخل ظرف را به صورت یکنواخت خرد می کند.

با شفاف بودن مخزن نیز میتوانید نوع و مقدار ادویه ی موجود در ظرف را مشاهده کنید. میتوانید برای شستشوی آن از ماشین ظرف شویی نیز استفاده بکنید.

برای دکوراسیون و ست کردن  آسیاب فلفل ایکیا IHARDIG  با دیگر وسایل آشپزخانه ی خود میتوانید از شلف ادویه ایکیا BEKVAM و جا ادویه ایکیا IKEA استفاده کنید.

جنس
شیشه و پلاستیک پلی پروپیلن
ابعاد
ارتفاع : 12.5 سانتی متر
قطر : 6 سانتی متر
قابلیت شست وشو با ماشین ظرفشویی
دارد
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...