ست نمکدان استیل ایکیا

ست نمکدان استیل ایکیا مدل PLATS

از {{model.count}}
دسته : جاادویه
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • تعداد در هر پک: 2 عدد
  • جنس: استیل مرغوب
  • ابعاد: طول : 7 سانتی متر عرض : 3 سانتی متر
  • قابلیت شست وشو با ماشین ظرفشویی: دارد
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
325,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

ست نمکدان استیل ایکیا مدل PLATS در پک های دوتایی که روی سطح آن کلمات S و P با سوراخ نوشته شده و جنس آن از استیل مرغوب که ضد زنگ و در برابر رطوبت مقاوم است.

محصولات مرتبط

از ملزومات میز غذاخوری در خانه، رستوران و کافی شاپ وجود یک ست نمک و فلفل پاش است.هرغذای نیاز به چاشنی دارد که آن می تواند انواع سس، سرکه، آبلیمو، روغن، نمک و فلفل باشد در نتیجه باید این ابزار پذیرای همیشه رو میز و در دسترس باشد.بسیاری از ما از داشتن یک ست فلفل پاش و نمکدان که به شکل جداگانه و صرفا برای میز غذاخوری استفاده کنیم لذت خواهیم برد.

پک نمک و فلفل ایکیا PLATS یک مجموعه دو عددی است که  بسیار زیبا طراحی شده است که از جنس استیل بسیار مرغوب تهیه شده  است استیل این محصول ضد زنگ و رطوبت بوده و درمقابل تغییرات دما مقاوم عمل خواهد کرد.

جا نمک و فلفل ایکیا مدل PLATS  به ارتفاع 7 و قطر 3 سانتی متر بسیار سبک و کم حجم و قابل شست و شو با دست و همچنین به راحتی میتوان از ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

این ست نمک و فلفل پاش زیبا دارای طراحی استوانه ای شکل بوده و با یک مشخصه ی بسیار ظریف فلفل پاش آن از نمکدان آن ست متفاوت است.سوراخ های تعبیه شده برای فلفل پاش مقداری درشت تر بوده و به شکل P که مخفف کلمه pepper است می باشد و برای نمکدان این سری S  طرح سوراخ های آن است که مخفف کلمه ی Salt است.

پک نمک و فلفل  PLATS برند ایکیا می باشدکه یکی از بزرگترین تولید گنندگان لوازم  خانگی در دنیاست و سادگی، کارایی و زیبایی را سرلوحه ی تولیدات خود قرار داده است که نمونه آن را میتوان در این محصول مشاهده کرد.این ست PLATS زیبا با بدنه ای درخشان و طراحی ساده از هر لحاظ برای میز غذای شما مناسب است.

تعداد در هر پک
2 عدد
جنس
استیل مرغوب
ابعاد
طول : 7 سانتی متر
عرض : 3 سانتی متر
قابلیت شست وشو با ماشین ظرفشویی
دارد
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...