سشوار رمینگتون Shea Soft مدل RED4740

سشوار رمینگتون با صفحات روکش شده سرامیکی پیشرفته، میکرو نرم‌کننده‌های غنی‌شده با روغن شی، عملکرد توربو بوست نمایشگر LED با حرارت فوق‌العاده سریع 15 ثانیه، صفحه شناور با طول بیشتر 110 میلی‌متری، D4740

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • برند: Remington
  • توان مصرفی: 2200 وات
  • سرعت: 2 حالت
  • زمان گرم شدن: 15 ثانیه
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
4,345,000
59%
1,820,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

سشوار رِمینگتون Shea Soft با امکانات فراوانی طراحی شده است تا مراقبت از موهای شمارا فراهم کند. این سشوار دارای مایکرو-کندیشنرهای حاوی روغن شیا می‌باشد که موها را نرم و صاف می‌کند. تکنولوژی یونی در آن برای کاهش استاتیک حاکم بر موها عمل می‌کند. پیوسته دیفیوزر نیز برای ایجاد شکل زیبا در موها و کنسانتریتور گسترده برای خشک کردن سریع از ویژگی‌های برجسته این سشوار می‌باشد.همچنین، دیفیوزر مو Shea Soft با صفحات مغناطیسی پیشرفته و پوشش سرامیکی، مایکرو-کندیشنرهای حاوی روغن شیا را به موها منتقل کرده و امکان سریع و آسان استایل دلخواه موها را فراهم می‌سازد.این محصول با قابلیت گرم شدن فوق‌العاده سریع، تنظیم دما دیجیتال با گزینه‌های مختلف برای انواع موها، و تعهد به رضایت مشتری، یک ابزار کارآمد و شیک برای مراقبت از موهاست.

محصولات مرتبط

توان مصرفی
2200 وات
سرعت
2 حالت
زمان گرم شدن
15 ثانیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...