صندلی کودک ایکیا

صندلی کودک ایکیا TOVIG

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس پارچه: 100% پلی استر
  • عرض: 45cm
  • عمق: 80cm
  • حداکثر ارتفاع: 36cm
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
2,445,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

صندلی کودک ایکیا TOVIG مناسب برای نشستن و تماشای محیط و یا استراحت های کوتاه نوزاد زمانیکه میخواهید کارهایتان را انجام دهید ، دارای امینت بالا سبک و قابل حمل . در زمان گریه میتوانید مانند گهواره با تکان دادن صندلی نوزاد را آرام کنید

محصولات مرتبط

صندلی کودک ایکیا TOVIG باعث می شود تا کودک شما هنگام بیداری و بازی به صورت نیمه نشسته داخل آن قرار گیرد به طوریکه آسیب و صدمه ای به پشت و کمر نوزاد وارد نشده و کاملا احساس امنیت و آرامش داشته و بتواند محیط اطراف خود را ببیند تا حس کنجکاوی وی برای یادگیری و آموزش تحریک شود و چنانچه نوزاد احساس ناآرامی و گریه کرد با تکان دادن صندلی همانند گهواره او را آرام نموده و بخوابانید

( فقط به این نکته توجه کنید که این مدل صندلی ها برای خوابیدن و استراحت های طولانی مدت نوزادان مناسب نیستند. ) و شما به انجام کارهای روزانه تان بپردازید و چون صندلی حالت نیمه نشسته دارد شما می توانید هر از چندگاهی با نگاه کردن به کودک از سلامت و آرام بودن او اطمینان خاطر کسب کنید .

 از دیگر ویژگی های صندلی کودک ایکیا TOVIG سبک و قابل حمل بودن آن است ، همچنین در صورتی که هنگام غذا دادن به نوزاد و یا کثیف کردن پوشک تشک صندلی نیز کثیف شده باشد به راحتی قابل جدا کردن و شستو در ماشین ظرفشویی می باشد .

جنس پارچه
100% پلی استر
عرض
45cm
عمق
80cm
حداکثر ارتفاع
36cm
حداکثر وزن
9kg
قابل شستشو با ماشین لباسشویی
دارد ( دمای 40C )
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...