کاور صندلی غذای کودک ایکیا

کاور صندلی غذای کودک ایکیا ANTILOP

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: 100% پلی استر
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی: دارد (دمای حداکثر 60C)
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
380,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

کاور صندلی غذای کودک ایکیا ANTILOP دارای زیپ سرتاسری برای پر کردن و گذاشتن تشک داخل کاور و مناسب برای راحت نشستن کودک در صندلی غذاخوری و جلوگیری از آسیب دیدن دست و کمر کودک ناشی از برخورد با کناره ها و یا تکیه گاه صندلی تست و آزمایش شده از هر گونه مواد مضر برای تماس با پوست کودک (با یک پارچه مرطوب تمیز گردد.)

محصولات مرتبط

کاور صندلی غذای کودک ANTILOP را می توانید به عنوان یک وسیله مکمل در کنار صندلی غذای کودک تهیه و استفاده کنید تا کودک شما هنگام استراحت و غذا خوردن راحتی و آسایش کامل را داشته باشد .

کاور صندلی غذای کودک ANTILOP از یک پارچه سراتاسری از جنس پلی استر به صورت یک قسمت مرکزی برای تکیه گاه صندلی و دو قسمت کناره برای دسته های صندلی غذای کودک طراحی و تولید شده است که شما میتوانید تشک داخلی آن را به صورت جداگانه تهیه و از قسمت زیپ دوخته شده در پایین ترین قسمت کاور داخل آن نمایید تا نرمی و حالت محافظ بودن را به خود گرفته و از آسیب رسیدن به دست و یا کمر کودک که ممکن است ناشی از بازی و سرگرمی او اتفاق افتد ، جلوگیری نمایید ، در صورتی که کاور صندلی غذای کودک ANTILOP کثیف و لکه دار شود مجدد زیپ را باز و تشک آن را خارج نموده و با دمای حداکثر 60 در جه سانتیگراد ماشین لباسشویی بشوئید .

آزمایش ها و تست های انجام شده بر روی این محصول این اطمینان را به شما میدهد که کاور صندلی غذای کودک عاری از هر گونه مواد مضر و حساسیت زا برای تماس با پوست کودک شماست .

جنس
100% پلی استر
قابل شستشو در ماشین لباسشویی
دارد (دمای حداکثر 60C)
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...