لوستر طلایی ایکیا

لوستر طلایی ایکیا SKIVARP

از {{model.count}}
دسته : لوستر
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: استیل - روش برنجی- pvc پلی استر - پلاستیک پلی آمی...
  • قطر: 25 سانتی متر
  • طول سیم: 1.8 متر
  • حداکثر: 13 وات
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
3,920,000
33%
2,650,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

لوستر طلایی ایکیا SKIVARP مناسب برای آویختن از سقف و روشن نمودن فضای منزل و یا دکوراتیو  و زیباترکردن میزنهارخوری و اتاق خواب با رنگ طلایی ماندگار.

محصولات مرتبط

شما میتوانید با توجه به متراژ و اندازه فضای موردنظر تان و بسته به نیازتان که برای کدام از محیط های منزل تان مثل پذیرایی ، اتاق خواب ، آشپزخانه و یا برای میز نهار خوری و به عنوان یک وسیله تزیینی و دکوری و یا یک منبع تامین نور لوستر ها را انتخاب کنید .

لوستر طلایی ایکیا SKIVARP با قطر 25 و ارتفاع 180 سانتی متری باعث می شود که شما بتوانید نور کافی را برای تامین فضای مورد نظرتان داشته باشید ، جنس برنجی و رنگ طلایی آن باعث پخش بهتر نور و جدید و خاص بودنش شده است که زیبایی منحصر به فردی را به منزل شما و خانواده تان هدیه میدهد همچنین قابل به ذکر است که استیل و روکش برنج استفاده شده در ساخت این محصول علاوه بر همه این ویژگی ها کیفیت و دوام لوستر را بالا برده تا جایی که لوستر طلایی ایکیا SKIVARP دارای علامت استاندارد اروپا نیز می باشد .

فقط در هنگام تمیز کردن این محصول به دلیل ظرافت و خاص بودنش باید دقت کافی را داشته باشید و از یک پارچه مرطوب برای زدودن گرد و غبار استفاده کنید .

جنس
استیل - روش برنجی- pvc پلی استر - پلاستیک پلی آمید
قطر
25 سانتی متر
طول سیم
1.8 متر
حداکثر
13 وات
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...