لوستر مسی ایکیا

لوستر مسی ایکیا TJUGOFEM

از {{model.count}}
دسته : لوستر
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فولاد با روکش مس - پلاستیک pvc - پلاستیک پلی پروپی...
  • ارتفاع: 23 سانتی متر
  • قطر: 28 سانتی متر
  • طول سیم: 1.8 متر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
3,435,000
39%
2,125,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

لوستر مسی ایکیا TJUGOFEM مناسب برای آویختن از سقف و روشن نمودن فضای منزل و یا دکوراتیو  و زیباترکردن میزنهارخوری و اتاق خواب با رنگ مسی ماندگار.

محصولات مرتبط

شما میتوانید با توجه به متراژ و اندازه فضای موردنظر تان و بسته به نیازتان که برای کدام از محیط های منزل تان مثل پذیرایی ، اتاق خواب ، آشپزخانه و یا برای میز نهار خوری و به عنوان یک وسیله تزیینی و دکوری و یا یک منبع تامین نور لوستر ها را انتخاب کنید .

لوستر مسی ایکیا TJUGOFEM با قطر 28 و ارتفاع 180 سانتی متری باعث می شود که شما بتوانید نور کافی را برای تامین فضای مورد نظرتان داشته باشید ، جنس فولادی و رنگ مسی آن باعث پخش بهتر نور و جدید و خاص بودنش شده است که زیبایی منحصر به فردی را به منزل شما و خانواده تان هدیه میدهد . این محصول علاوه بر همه این ویژگی ها کیفیت و دوام لوستر را بالا برده تا جایی که لوستر مسی ایکیا TJUGOFEM دارای علامت استاندارد اروپا نیز می باشد .

فقط در هنگام تمیز کردن این محصول به دلیل ظرافت و خاص بودنش باید دقت کافی را داشته باشید و از یک پارچه مرطوب برای زدودن گرد و غبار استفاده کنید .

جنس
فولاد با روکش مس - پلاستیک pvc - پلاستیک پلی پروپیلن
ارتفاع
23 سانتی متر
قطر
28 سانتی متر
طول سیم
1.8 متر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...