لوستر چهارشاخه ایکیا

لوستر چهارشاخه ایکیا APPELVIKEN

از {{model.count}}
دسته : لوستر
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فولاد گالوانیزه - پوشش پودری اپوکسی
  • قطر: 36 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
3,500,000
10%
3,150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

لوستر چهارشاخه ایکیا APPELVIKEN طراحی کلاسیک و قدیمی ، دارای یک لامپ در مرکز لوستر و چهار عدد جاشمعی در طرفین که در صورت دلخواه میتوان لامپ را خاموش و فقط از نور رمانتیک و دکوراتیو شمع استفاده نمود . (حداکثر 13 وات)

محصولات مرتبط

شما میتوانید با توجه به متراژ و اندازه فضای موردنظر تان و بسته به نیازتان که برای کدام از محیط های منزل تان مثل پذیرایی ، اتاق خواب ، آشپزخانه و یا برای میز نهار خوری و به عنوان یک وسیله تزیینی و دکوری و یا یک منبع تامین نور لوستر ها را انتخاب کنید .

لوستر چهارشاخه ایکیا APPELVIKEN ایکیا با قطر 36 و ارتفاع 60 سانتی متری باعث می شود که شما بتوانید نور کافی را برای تامین فضای مورد نظرتان داشته باشید ، طراحی این محصول خاص بوده به طوریکه در عین مدرن و کلاسیک بودن ظاهری همانند لوسترهای قدیمی نیز دارد .

لوستر چهارشاخه ایکیا APPELVIKEN ساخته شده از فولاد گالوانیزه دارای دوام و کیفیت بالا بوده و ظاهری شبیه به یک گلابی دارد به طوریکه در مرکز آن و درون یک استوانه توری شکل لامپ قرار گرفته و در قسمت وسط لوستر یک کمربند توری برای قرار گرفتن چهار عدد شمع طراحی شده است و شما می توانید برای زیبا تر شدن محیط و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی لامپ را خاموش و فقط از نور شمع ها برای رمانتیک و دکوراتیو تر شدن فضای منزل تان استفاده کنید.

فقط در هنگام تمیز کردن این محصول به دلیل ظرافت و خاص بودنش باید دقت کافی را داشته باشید و از یک پارچه مرطوب برای زدودن گرد و غبار استفاده کنید .

جنس
فولاد گالوانیزه - پوشش پودری اپوکسی
قطر
36 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...